Suplementy

Witamina D jest jedyną witaminą, która nie jest pozyskiwana ze spożywanych pokarmów. Witamina D jest pozyskiwana przez skórę eksponowaną na światło słoneczne. Także niektóre produkty spożywcze zawierają witaminę D. Można też tą witaminę suplementować.

Witamina A pełni mnóstwo funkcji w organizmie, między innymi zdrowych oczu, wspomaganie wzrostu komórek, a także wspieranie układu immunologicznego. Witamina A jest nie tylko przyswajana bezpośrednio, ale jest także wytwarzana przez organizm poprzez przekształcenie beta-karotenu.
https://so5.pl/blog/2021/11/10/to-co-jesz-ma-kolosalne-znaczenie/

Wielu ludzi nie stosuje wystarczająco zbilansowanej diety, aby zapewnić wszystkie niezbędne witaminy, co doprowadziło do boomu branży specyfików wielowitaminowych. Specyfiki wielowitaminowe są dostępne w wielu rozmaitych formach, w tym tabletek, kapsułek żelowych, a nawet płynów. Niepodważalnie oczywistą korzyścią płynącą z korzystania z tego typu preparatów jest wygoda. O ileż łatwiej jest przyjąć jedną dawkę takiego preparatu, który zawiera wszystkie nieodzowne witaminy, w porównaniu z połykaniem wielu różnych środków.

Dlatego że gotowanie usuwa mnóstwo składników odżywczych i witamin z produktów spożywczych, nieuchronnie zaczynasz odżywiać swoje ciało tym, czego potrzebuje, jak rezygnujesz z gotowania jedzenia i zaczynasz spożywać żywność surową.

Konsumowanie surowego jedzenia dynamizuje metabolizm. Trawienie surowej żywności zabiera nieco więcej energii, ale z powodu korzyści warto wybrać przynajmniej częściowo surową dietę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *